C Tann-Starr's Outside Blog

head_left_image

Never wrap your Celtic Sword in a Spiderman blankie (LOL)

Carolyn Tann Starr 2011

Never wrap your Celtic Sword in a Spiderman blankie (LOL)

Did I mention I have some really neat toys? I do you know... and very neat friends to go with them (happy grin). Seems I got busted by Jen for wrapping my swords in a Spiderman blankie. She saw some linen on the floor of her guest room and decided to do my laundry, grabbed the end of a sheet to pick it up with the intention of tossing it in her basket but inadvertently sent my gym equipment spilling willy nilly. Imagine her surprise when cali sticks and swords came tumbling out (LOL).

Of course my Android went off shortly thereafter (silly grin).

Me: Hey bay-bay!

Jen: Um... you wrapped a Celtic Sword in a Spiderman blankie...

Me: Um... yeah...

Jen: Why?

Me: I ran out of bubble-wrap... Um... why are you poking around in my room? You might not want to touch anything else in your guest room until I get back. I've got more toys wrapped between the linen... a few may be in my pockets...

Jen: Seriously?

Me: Seriously...

Jen: Okay. A little warning would have been nice... BTW: I stabbed the floor trying to do your laundry.

Me: Um... Why are you doing my laundry?

Jen: I was trying to be nice...Did you miss the part about how I STABBED THE FLOOR? Just sayin' never wrap your Celtic Sword in a Spiderman blanket again. It's the only one out of its sheath. No sheath means the point can stab the floor... or a toe if you're slow getting the hell out of the way. You're lucky I'm fast or I'd be kicking your a$$ in short order.

Hmm... She would too. In spades (LOL). ;-)

When I got back chicka had laid out every weapon not locked in a case (and actually polished one - LMAO). We're going out back to play with them in her yard later (after I go to storage to find the missing sheath - LOL). Jen is a lot better at Tai Chi than I am so I'm happy we're having lunch and comparing our toy collections. I do the Yang style. She does the Chen style. I like to bounce Zen Master jokes off of her because she is so Feng Shui cool. ;-)

We're thinking of inviting a couple of our gym buddies over to her house to work out with us later. If it doesn't rain we'll have a backyard BBQ afterward for dinner. I need a lockable case so Jen may take me into China Town later to find something suitable to secure these in. She's gonna hold them for me while I run amok this Fall. She is also gonna keep a couple of my paintings for me. There are some things I do not want to worry about while I am gone.

Turns out Jen really likes the Celtic Sword. It is a replica of The Sword of the King... a very heavy bit of hand crafted workmanship. Yup, I'm into Camelot (and so are my kids). I actually have two of these: one to work out with and one that is hermetically sealed in its original case that has never been opened. There's a knight shield somewhere buried in storage too. I should go dig it out and give it a whirl because it's nice doing a pajama party with a bunch of marital artists (and the set should remain together).

Today's agenda: we are going to watch kung fu movies all day and snack a lot. Looking forward to tonight's play date with my gal pals when we tag team each other for a sparring match. We're going to the range tomorrow to shoot off more of my bullets. I may have to give the remainder of them away to my law enforcement buddies if I don't get to fire them all off before it's time for me to leave New York City. ;-)

My friends are trying to make moving fun for me. I am also giving a lot of stuff away so I'm looking forward to the pajama parties. Delivering books next. Stay tuned for book club and a bunch of author updates. ;-)

 

 

Disclaimer: Any comments and contributions provided on ActiveRain.com (or other electronic or print media) does not establish an agency relationship with any third party. Blog posts are intended to be informational only. Please be advised that real estate practices vary in regions and from state to state and market to market. The information contained herein does not constitute legal advice. All parties in need of legal, accounting, tax, or real estate guidance are directed to consult with the licensed professional of their choice. Please seek specific guidance from a retained professional in the specific field(s) required to service your interests. I and/or team blog writers make no claims, promises or guarantees about the accuracy, completeness, or adequacy of the information contained in or linked to this web site and its associated sites inclusive of but not limited to CarolynTannStarr.com MySpace/TannStarr 46486 NY Working Moms Examiner ActiveRain Group Club Chaos ClubChaosAgents.com CyberMinions.net CTannStarr Outside Blog CTannStarr Localism Blog TannStarr.net UberMental.com

© Carolyn Tann-Starr, 2008-2015. Unauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from the re-blog authors (when appropriate)and Carolyn Tann-Starr is strictly prohibited. Excerpts and links may be used, provided that full and clear credit is given to Carolyn Tann-Starr, (the re-blog authors when appropriate) and Wordy C's Blog with appropriate and specific direction to the original content.

 

Carolyn Tann-Starr Outside Blog Outside Blog Minion Report on Facebook Carolyn Tann-Starr on Blogger  CTannStarr on Twitter Tann Starr on YouTube TannStarr.net

Tann Starr on iTunes

Tann Starr on IMDb

Kim Harrison  Vicki Pettersson  Jocelynn Drake  Jaye Wells  Amy DeZellar  Lynn Rush  Jeannie Holmes

Ward Nasse Gallery

Kendall Grey  Jeaniene Frost  Faith Hunter  Stacia Kane  Sherry Soule

Alicia Anderson: Touched By People Places and Things

CarolynTannStarr.com

Tann Starr on Amazon.com

Life With Wee People

Outside Blog Minion Report

MySpace

Ask me something...

Tann Starr on Jango Music

Tann Starr on Blip.fm

Felix Lipov, Official Photographer, Ambassadors of Chaos

 

 

 

Comment balloon 7 commentsC Tann-Starr • October 01 2011 11:58AM

Comments

That is so funny.....I wrap mine in  Lord of the Rings (wish I were kidding....my husband is a huge LOR fan and we do have a few swords)

Posted by Karen Fiddler, Broker/Owner, Orange County & Lake Arrowhead, CA (949)510-2395 (Karen Parsons-Fiddler, Broker 949-510-2395) about 9 years ago

LOL @ Karen. If I ever make it to your state we are sooooo getting together (LOL). ;-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

Holy Moly C - who would have known - in a spider man blankie!  Too funny.  Have a blast with your gal pals tonight. I'm sure they're going to miss you bunches......

Posted by Anna Banana Kruchten CRS CRB, Phoenix Broker, 602-380-4886 (HomeSmart Real Estate BR030809000) about 9 years ago

Anna, every visit with them is very precious at this point. I'm trying my best to see everyone I can. Looking forward to catching up with my blogging buddies as well. :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

Sounds like a party not to be missed.

Look what happens when you try to be nice...geeez she could have lost a toe. Never would have happened with me...just not that nice. Keep having fun!
Margaret

Posted by Margaret Rome Baltimore 410-530-2400, Sell Your Home With Margaret Rome ( HomeRome Realty 410-530-2400) about 9 years ago

 C, you are too funny.  Love to hear your adventures with the ladies.  Nice toy selection too!

Posted by Mike Cooper, GRI, Your Neighborhood Real Estate Sales Pro (Cornerstone Business Group Inc) about 9 years ago

Margaret, I love my friends. Especially the nosy ones (LOL). ;-)

Thanks, Mike. We're having a blast planning a bunch of sleepovers. I have to try and see everyone before I go. Looking forward to blogging about cooking in other peoples' kitchens (LOL). ;-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

This blog does not allow anonymous comments