C Tann-Starr's Outside Blog

head_left_image

The Adventures Of A Google Whore Continues...

The ActiveRain Club Chaos NC Sleepover

I was not kidnapped, held hostage, made to do things that I did not want to do... Instead, I stayed of my own free will (don't tell my husband - LOL) because for sure hanging out in The Southern Part Of Heaven IS HEAVEN!!! (LMAO)

Tune in for the movie. It's all on tape (Hahahahahaaaaaaaa!). Psssst... if I tell you what we really did I'd have to kill ya' (LOL). Just kidding. Was training them on how to make movies and music with the programs I use and they taught me how to cook chicken in a really tasty way. Food porn? You betcha! (LOL). I love my job as the Jr Ambassador from NY. Work can be mad fun, especially when you are editing excerpts to share. I have a lot of film and photographs (LOL). ;-)

BTW, several YouTubes are in progress and we will be reviewing REBarCamp RDU in a little while...

Time to hit the road. Will be blogging live from I-95 on my way home from NC. Looking forward to seeing my wee people and the hubby. Next stop: MD. :-)

Disclaimer: Any comments and contributions provided on ActiveRain.com (or other electronic or print media) does not establish an agency relationship with any third party. Blog posts are intended to be informational only. Please be advised that real estate practices vary in regions and from state to state and market to market. The information contained herein does not constitute legal advice. All parties in need of legal, accounting, tax, or real estate guidance are directed to consult with the licensed professional of their choice. Please seek specific guidance from a retained professional in the specific field(s) required to service your interests. I and/or team blog writers make no claims, promises or guarantees about the accuracy, completeness, or adequacy of the information contained in or linked to this web site and its associated sites inclusive of but not limited to CarolynTannStarr.com MySpace/TannStarr 46486 NY Working Moms Examiner ActiveRain Group Club Chaos ClubChaosAgents.com CyberMinions.net CTannStarr Outside Blog CTannStarr Localism Blog TannStarr.net UberMental.com

© Carolyn Tann-Starr, 2008-2015. Unauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from the re-blog authors (when appropriate)and Carolyn Tann-Starr is strictly prohibited. Excerpts and links may be used, provided that full and clear credit is given to Carolyn Tann-Starr, (the re-blog authors when appropriate) and Wordy C's Blog with appropriate and specific direction to the original content.

 

Carolyn Tann-Starr Outside Blog Outside Blog Minion Report on Facebook Carolyn Tann-Starr on Blogger  CTannStarr on Twitter Tann Starr on YouTube TannStarr.net

Tann Starr on iTunes

Tann Starr on IMDb

Kim Harrison  Vicki Pettersson  Jocelynn Drake  Jaye Wells  Amy DeZellar  Lynn Rush  Jeannie Holmes

Ward Nasse Gallery

Kendall Grey  Jeaniene Frost  Faith Hunter  Stacia Kane  Sherry Soule

Alicia Anderson: Touched By People Places and Things

CarolynTannStarr.com

Tann Starr on Amazon.com

Life With Wee People

Outside Blog Minion Report

MySpace

Ask me something...

Tann Starr on Jango Music

Tann Starr on Blip.fm

Felix Lipov, Official Photographer, Ambassadors of Chaos

 

 

 

Comment balloon 21 commentsC Tann-Starr • November 08 2009 08:37AM

Comments

Thanks for sharing. Hope you are having a wonderful weekend.

Posted by Roy Kelley, Roy and Dolores Kelley Photographs (Realty Group Referrals) over 8 years ago

Thank you, Roy. I am enjoying my road trip. I hope you have a wonderful weekend as well. :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) over 8 years ago

That "musical sit" competition is a riot!  I would have really enjoyed watching that.  How frustrating for the person who can't get their little pup to sit fast enough!  Must have been funny to watch.

Posted by Sharon Tara, New Hampshire Home Stager (Sharon Tara Transformations) over 8 years ago

Good morning C,

I see that you were having a great time at REBar camp.  I do need to have the chicken recipe tho.

Posted by Don Rogers, Realtor, Broker, CDPE, GRI, OnullFallon MO & St Charles County MO homes (Keller Williams Realty Chesterfield) over 8 years ago

C.,

I see that being a Google Whore makes you popular as well as profitable and looks like a lot of fun......lol.....good morning Ms. C.,

Posted by Julie Chapman, New Homes Sales Lakeland Florida (DR Horton ) over 8 years ago

I have never seen a doggie "musical chairs", looks like you had a great time!

Posted by Mike Saunders (Lanier Partners) over 8 years ago

So now I know why you were 'jacked' in Chapel Hill!  You didn't tell me you were doing doggie stuff.  Oh wait ... that didn't sound right, did it?  LOL  Be careful going home, my friend.  You will have to share that secret recipe with all of us.  I'm always up for a new chicken recipe!

So .... what date is it that you and the fam are showing up at my house?  LOL  I want to lay in a good supply of food!  :)

Posted by Carol Smith (Casmi Photography) over 8 years ago

Looks like you have been having lots of fun!  I wish I could have stayed longer!  Being home again is nice though......drive safe!

Posted by Ann Allen Hoover, CDPE SRES ASP e-PRO Realtor - Homes for Sale - AL (RE/MAX Advantage South) over 8 years ago

Hi Carolyn... Love that video!  It's always great to see our four-legged friends enjoying themselves!

Posted by Steve Shatsky over 8 years ago

C

I recognize some of those people. My dog Lars has a buddy in the picture that sends a message here and there to him on Facebook. 

Posted by Tom Braatz Waukesha County Real Estate 262-377-1459, Waukesha County Realtor Real Estate agent. SOLD! (Coldwell Banker) over 8 years ago

C,

You really are adorable!  love the pictures!  Thanks for keeping us posted.

Posted by Carra & Shae Riley, Helping people Transition at all ages! (Brokers Guild Cherry Creek Ltd) over 8 years ago

Ms. C, what a pleasure it was to meet you in person at RE BarCamp in Raleigh.  I see from your video you found the Strutt your mut in Chatham/Durham.  Lee & I took Barney to the one in Raleigh (I found a delightful couple named Lola & Twitchy - they didn't win 1st prize but they were adorable - I got their photo up on posterous.com)

Thanks for bringing your enthusiasm, knowledge, and followers to camp!

Posted by Lee & Pamela St. Peter, Making Connections to Success in Real Estate (Berkshire Hathaway HomeServices YSU Realty: (919) 645-2522) over 8 years ago

Never mind everything else, who won the PAWS contest, I'm dying to know?

Posted by Jane Peters, Connecting you to the L.A. real estate market (Home Jane Realty) over 8 years ago

I really am twisted, C. I read:

held hostage, made to do things that I did not want to do... Instead, I stayed of my own

and I read it as, Instead, I shaved off my own

head.

Posted by Elizabeth Weintraub Sacramento Real Estate Agent, Top 1% of Lyon Agents, Put 40 years of experience to work for you (Lyon Real Estate) over 8 years ago
How much fun are you all having....I wish I were there! Love the pictures and the video is hysterical! Keep the updates coming.
Posted by Karen Fiddler, Broker/Owner, Orange County & Lake Arrowhead, CA (949)510-2395 (Karen Parsons-Fiddler, Broker 949-510-2395) over 8 years ago

C, Sarah Stelmock has me thinking of her every time I see a Snuggie commercial and now Google Whore is permanantly embedded in my mind!LOL! Great session at REBar Camp. I'm still processing all of the info from my notes. Thanks for being part of the day! You ROCK!

Posted by Debbie Malone, From Lynchburg To The Lake (434) 546-0369 (Londeree's Real Estate & Property Management) over 8 years ago

Sharon, we were having a hard time picking which clips to keep because the conversations in the background were kinda funny. People were talking to their dogs like some people warn their misbehaving kids (LMAO). ;-)

Don, I would drive 575 miles to eat that again. That was real tasty and they had Hagen Daz!!! Yay! (LOL).

Julie, my love, this is going to be a mad fun SEO adventure (LMAO). You would not believe the offers and suggestions coming in. I had no idea... What a real hoot (LOL). Getting paid to play is always nice and teaching people how they can get paid to play even better. ;-)

Big Mike, this was a first for me. What a great bunch of pets. Their owners absolutely adore them. :-)

ROTFLMAO @ Carol. :-D

Ann, I fell over into the bed and was never so happy to hug a pillow (LOL).

Steve, I am with you. They are like little kids really getting into it. :-)

 

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) over 8 years ago

Oooops... gotta pause. The little minions are off the hook in my kitchen. Will be back shortly (I hope - LOL). ;-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) over 8 years ago

LOL @ Tom. I bet our pets do a whole lot of interesting stuff when we're not around, eh? ;-)

Carra, thank you for the kind words. I have been sorting clips and photographs like crazy. I have a couple of edits in progress and am looking forward to getting them posted. :-)

Pam, thank you. It was a lovely experience and quite a treat to meet the people living in my computer. :-)

Jane, I shall have to ask SarahGray and Patricia (LOL) ;-)

Hahahahahaaaaa! Elizabeth, I can't wait to see you. We are going to have MAD FUN (LMAO). ;-)

Karen, I wish you were there as well. No doubt we'll have a blast when we do get together. I am really looking forward to it. :-)

Debbie, thank you for the kind words, they are very much appreciated. I'm reading some very interesting e-mail about that (LOL). I have to post more tutorials (LMAO). ;-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) over 8 years ago

I always get worried when I am up to something and there's someone filming, I like the ability to deny whenever possible.

Posted by JL Boney, III, Columbia, SC Real Estate (Coldwell Banker) over 8 years ago

Hahahahahaaaaaaa! :-D

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) over 8 years ago

Participate