C Tann-Starr's Outside Blog

head_left_image

Big Daddy Minion Is On The Prowl For A House

Which has me completely distracted (LOL). Being a smart Rainer, I asked two smarter Rainers to rep the hubby. :-)

I believe in hiring professionals and getting the hell out of their way once I retain 'em and ask for help. When we are done it is going to be a mad fun blog post. The whole team is from Club Chaos, so, need I say more? (LOL)

Our mortgage broker is a Rainer too, but he barely blogs so I'm mentoring him. He's already working on multiple AR referrals from me and I can't imagine using someone else for my family's project because Dude can close in less than two weeks if you give him what the underwriter needs. I have a need for speed 'cause I wanna impress the hubby. I'm trying to get him to get his license so the RE bet is on (LMAO).

Will Wordy C win it? How can I not with Rainers like you guys at my disposal (ROTFL). :-)

Wanna see what happens if you put a bunch of fun Rainers on a project from multiple states? Hmm... I bet you do. Stay tuned... I will be invading a couple of states to collect some interesting closing escrow eye candy (LOL). Mikey's first social media closing is going to be a real hoot.

I wonder what mine will be like when I get around to it... Yup. Investing the Donald Trump way (LOL). Hope my offer doesn't get the shotgun treatment (LMAO).

In the meantime I have to finish Karen's music spam before my e-mail blows up. Yeah, I know, it's been a couple of days. How dare I work and interfere with my blogging schedule (LOL). Promises, promises... gotta keep the promises. Especially when the projects are mad fun and silly (LOL).

Time to go to work. Will be lurking... ;-)

Disclaimer: Any comments and contributions provided on ActiveRain.com (or other electronic or print media) does not establish an agency relationship with any third party. Blog posts are intended to be informational only. Please be advised that real estate practices vary in regions and from state to state and market to market. The information contained herein does not constitute legal advice. All parties in need of legal, accounting, tax, or real estate guidance are directed to consult with the licensed professional of their choice. Please seek specific guidance from a retained professional in the specific field(s) required to service your interests. I and/or team blog writers make no claims, promises or guarantees about the accuracy, completeness, or adequacy of the information contained in or linked to this web site and its associated sites inclusive of but not limited to CarolynTannStarr.com MySpace/TannStarr 46486 NY Working Moms Examiner ActiveRain Group Club Chaos ClubChaosAgents.com CyberMinions.net CTannStarr Outside Blog CTannStarr Localism Blog TannStarr.net UberMental.com

© Carolyn Tann-Starr, 2008-2015. Unauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from the re-blog authors (when appropriate)and Carolyn Tann-Starr is strictly prohibited. Excerpts and links may be used, provided that full and clear credit is given to Carolyn Tann-Starr, (the re-blog authors when appropriate) and Wordy C's Blog with appropriate and specific direction to the original content.

 

Carolyn Tann-Starr Outside Blog Outside Blog Minion Report on Facebook Carolyn Tann-Starr on Blogger  CTannStarr on Twitter Tann Starr on YouTube TannStarr.net

Tann Starr on iTunes

Tann Starr on IMDb

Kim Harrison  Vicki Pettersson  Jocelynn Drake  Jaye Wells  Amy DeZellar  Lynn Rush  Jeannie Holmes

Ward Nasse Gallery

Kendall Grey  Jeaniene Frost  Faith Hunter  Stacia Kane  Sherry Soule

Alicia Anderson: Touched By People Places and Things

CarolynTannStarr.com

Tann Starr on Amazon.com

Life With Wee People

Outside Blog Minion Report

MySpace

Ask me something...

Tann Starr on Jango Music

Tann Starr on Blip.fm

Felix Lipov, Official Photographer, Ambassadors of Chaos

 

 

 

Comment balloon 16 commentsC Tann-Starr • October 30 2009 07:06AM

Comments

Hi, Carolyn. That is exciting! It will be interesting to see what your crew comes up with.

Posted by Leslie Helm, Real Estate For Trail Riders (Tennessee Recreational Properties) about 9 years ago

C...

I will definitely stay tuned! Have a great day, my friend.

Posted by Richard Weisser, Richard Weisser Retired Real Estate Professional (Richard Weisser Realty) about 9 years ago

Good luck CTS and keep us posted on pop's house !

Posted by Sheldon Neal, That British Agent Bergen County NJ (Bergen County, NJ - RE/MAX Real Estate Limited) about 9 years ago

Make sure he listens to your every word or he might be sorry!

Posted by Barb Szabo, CRS, E-pro Realtor, Cleveland Ohio Homes (RE/MAX Trinity Brecksville Ohio) about 9 years ago

Wish I could buy a house. We sold everything over the last 2 years. Kept 2 little rentals but I'm getting ready to unload those as well. We will be lean mean and debt free. I can't wait. It will be interesting to read about how this works out for "Papa Wordy" :)

Posted by Bryant Tutas, Selling Florida one home at a time (Tutas Towne Realty, Inc and Garden Views Realty, LLC) about 9 years ago

C:

Please let me know if I can be of any assistance.  I specialize in Queens, Kings and Nassau counties.

Posted by Jesse Skolkin (Independent New York State Certified Real Estate Appraiser) about 9 years ago

Papa Wordy is gonna make out like a bandit (LOL). Daddy Minion is a very determined virtual buyer. Dude has been staring at the floor plan of his hopefully soon to be acquired Adams home. Been making plans all night with the FL relatives. VERY nice house. They were peeking in windows and grilling the neighbors like a CIA operation. Should have seen the look on his face when they called with their report. Hahahahahaaa! I told Mikey they were gonna go running over there if we gave 'em the address - did he believe me? Noooooo (LMAO). Too bad he didn't believe me. I was looking forward to taking a personal tour next weekend. Now he thinks we don't have to go because they already went. Bummer... Might go anyway just because I can (LOL). Besides, my brick and mortars are watching this with great interest, especially since I am demanding more NY neighbors. Got two girlfriends on the hook to come down and check it out. Told 'em to call my mortgage guy (LOL). ;-)

Barb, it's been mad fun running the paper chase down. Got our package together. Now we get to hurry up and wait (LOL). We want the house so we shall wait on who ever we have to wait on to get an answer. The moment we get an acceptance we're getting out of our Activepeeps way so they can do their stuff. Daddy Minion wants the wee people to have room to run amuck. I second that motion and am on the prowl for more room to run. This is his puppy. I'm trolling for my own bit of mischief off I-95 and dragging some friendly first time buyers along for the ride. Can't leave my fave brick and mortars behind. We are scoping vacation spots (LOL). I'm poking around TX and NC now. I do land. Mikey does houses. Of course, we'll need something to put a brokerage house in. Hmm... guess I may need to get hubby trolling for a store next (LOL). Poor Mikey... his quest has just begun... :-) 

Sheldon, absolutely. Mikey is like a kid with a one track mind in a RE candy store. Dude said four things when he picked a house: Call your friends... Where do I sign and what do I initial? Cool. Fax it. That's how he operates. Extremely direct and to the point (LOL). It's a paramilitary thing. :-)

Richard, may have to link back to the floor plan. Dude is obsessed with it. I also have to knock out the balance of the 3.3 acres I'm paying for now in SC. Got some serious work to do. Found a cool company that will do a log cabin for $29K. I always wanted one of those. I need to make some money so I can get my cabin up and running in the wee people fields. :-)

Leslie, very excited and very fascinated with watching hubby plot and plan acquiring his new target. We have land in FL and shall place it in trust for the boys...

 

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

Jesse, very cool. We shall have to do lunch soon. I need cards. Lots of business cards. I'm juggling buyers... :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

http://www.adamshomes.com/index.cfm?webid=21&imgid=49&cid=3

We are all piled on the futon checking this puppy out. Yeah. I know. Kids are supposed to be sleeping. What else is new... :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

No problem.  I've been meaning to get to Yotveta - I drive pass it on a daily basis.

Posted by Jesse Skolkin (Independent New York State Certified Real Estate Appraiser) about 9 years ago

Ooooooo... my fave Fresh Meadows spot. We are so going there. Jesse, you have to try the sea bass. Seriously. :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

I keep meaning to go there, I just can't seem to get past the Bagel Cafe.

Posted by Jesse Skolkin (Independent New York State Certified Real Estate Appraiser) about 9 years ago

Jesse, I have yet to go into the B-C. I may have to try it. :-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

They have great bagels and the best iced coffee in Queens.

Posted by Jesse Skolkin (Independent New York State Certified Real Estate Appraiser) about 9 years ago

The ice coffee settles it. I'm going tomorrow before I pick up Susana and start work (LOL). I hope they open early. Gotta get Sana by 8.30 ;-)

Posted by C Tann-Starr (Tann Starr & Associates, Inc.) about 9 years ago

I drive by there about 7:30 - 8:00 am and they're always open (except on holidays).  Let me know if you liked it.

Posted by Jesse Skolkin (Independent New York State Certified Real Estate Appraiser) about 9 years ago

Participate